Proč nešetřit na fotkách ze svatby?

Je jedno, po kolikáté vstupujete do manželství. Ať je to napoprvé nebo na potřetí, tak je to vždy vzrušující okamžik života dvou zamilovaných lidí. Přesně takové okamžiky stojí za vzpomínání, a protože vzpomínky někdy blednou, tak musíme investovat do fotografií, které vydrží skoro věčně.

A nešlo by to levněji?

Velká svatba není levná záležitost a nemá smysl šetřit na nesprávných místech. Svatební fotografie jsou kromě vašich vzpomínek a oddacího listu jedinou připomínkou onoho slavného dne. Tak proč zbytečně riskovat a snažit se hledat levného fotografa, který má sice super ceník, ale jeho portfolio už tak super nevypadá. Možná se vám zdá cena za jeden den příliš vysoká, ale přepočítejte si cenu na hodinovou mzdu. Započítejte do ní přepravu na svatbu a z ní, čas strávený focením a samozřejmě postprodukci.  V ceně totiž není jen cvakání v den svatby, ale platíte si za mnohem více služeb. Jakékoliv zlevnění znamená snížení kvality služeb, které se zákonitě projeví na výsledných fotografiích.

Vysoká cena = záruka kvality?

Na druhou stranu vysoká cena rozhodně není zárukou kvality, proto vždy hledejte recenze a chtějte vidět portfolio. Možná má váš vybraný  svatební fotograf zkušenosti s párovým focením nebo těhotenskými fotkami a rozhodl se nabízet jako svatební fotograf, to ale neznamená, že každé focení probíhá stejně. Ne, každá foto disciplína má svá specifika.

Utraťte peníze na správném místě

Najít dobrého fotografa, který vám vyhovuje nejen svými službami, ale je vám také lidsky příjemný, není nic jednoduchého. Než utratíte vyhrazený budget na fotografa, tak si dejte práci s hledáním. Zabere to trošku času, ale rozhodně nebudete litovat.

1. Čtěte recenze na internetu

Na svatebních portálech a facebookových skupinkách najdete spoustu fotografů. Přečtěte si recenze od skutečných zákazníků. Nejlepší je samozřejmě osobní zkušenost, proto se nebojte oslovit někoho, kdo s fotografem svatební den absolvoval.

2. Chtějte vidět portfolio

Základní pročtení recenzí obvykle vyřadí nejméně vhodné kandidáty. Druhým krokem je prostudování portfolia, které vám ukáže styl fotografa. Možná jste našli kandidáta se super recenzemi, ale jeho styl vám nesedí. Od takového ruce pryč a najděte si někoho jiného.

3. Jděte na osobní schůzku

Většina fotografů se s vámi ráda domluví na osobní schůzce. Ideální je, když přijdou oba snoubenci. Ve třech posedíte nad šálkem kávy, poznáte se a proberete vaše požadavky. Výhodou je okamžité zjištění vzájemných sympatií. Uvidíte, jestli jedete na stejné vlně, nebo hledáte jinou osobnost.

4. Uspořádejte předsvatební focení

Spousta fotografů doporučuje předsvatební focení následující po zkoušce účesu a makeupu. Ihned uvidíte, jak nalíčená vypadáte na fotce a máte šanci udělat změnu. Nacvičíte si základní pózování a lépe se sehrajete s fotografem. Na svatbě už bude vše fungovat na jedničku.   Poznámka: Červeně zvýrazněný text je návrh na odkazy. Pokud budete mít zájem o další spolupráci, tak vám napíšu texty na tato témata a můžete je vzájemně prolinkovat.





Cookies - Nastavení
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies dle kategorií, jak vyhovují nejlépe Vašim preferencím.
Technické cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a všech funkcí, které nabízí a nemohou být vypnuty bez zablokování funkcí stránky. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, přihlášení k zákaznickému účtu, fungování filtrů, nákupní proces nebo ukládání nastavení soukromí. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány a jsou aktivní vždy.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme anonymně a souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu.
Preferenční cookies
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například Vámi preferovaný jazyk, měna, oblíbené nebo naposledy prohlížené produkty apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám dokázali zobrazit co nejrelevantnější obsah nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Pokud nevyjádříte souhlas s těmito cookies, neuvidíte v reklamních sděleních obsah ušitý na míru Vašim zájmům.
Souhlasím s využitím vybraných cookiesSouhlasím s využitím všech cookies